luni, 15 iunie 2009




Toti ajungem intr-un moment al vietii "Anemona", toti ajungem sa realizam intr-o zi ca suntem dependenti de ceva, unii dintre noi dependenti de dragoste, dependenti de siguranta, altii dintre noi dependenti de bani. Dar ce faci cand pierzi tot si singurul lucru ce-ti ramane e o doza? O doza de fericire pe care o intalnesti in momentul in care intri in contact cu o pulbere alba ce o dizolvi intr-un ser?


Ajungi sa-ti pierzi notiunea realitatii si traiesti din inchipuiri, negi faptul ca esti sclavul narcoticelor, si te complaci in aceas stare fara sa vrei sa constientizezi ca te omori putin cate putin.


Si de ce tot mai multi tineri apeleaza la droguri? Si de ce tot mai multe magazine cu droguri legale apar in orase mai rau ca ciupercile dupa ploaie? Tinerii sunt teribilisti cred ca e cool sa prizeze o doza in discoteca, sau pur si simplu afara cand stau la coltul blocului. Altii de prea slabi, gasesc un refugiu in lumea aceasta alba si degradanta.


Nici povestea Anemonei nu-i cu mult diferita, dependenta de dragoste ajunge sa piarda persoana iubita, fericirea ii este cumparata cu bani, iar dupa moartea lui Marc singurele clipe de fericire erau sub efectul drogurilor, insa cat timp dureaza aceasta fericire iluzorie? Pana trece efectul drogului ... apoi te confrunti cu starile binecunoscute de sevraj "Tremuram de frică, de frig, de nervi dar nici nu ştiu, pur şi simplu nimic din ceea ce simţeam nu avea un motiv logic, raţional. Auzeam voci, şi paşi, auzeam bătăi în geamuri şi în uşi, era ingrozitor!. De frică stăteam doar într-un colţ al patului, mă legănam şi aveam impresia că din clipă în clipă cineva îmi va sparge uşa . Când încercam să mă odihnesc, aveam coşmaruri cum că nişte vietăţi ciudate îmi iau copilul, şi încercam să mă zbat, să le înfrunt, şi de fiecare dată dădeam greş şi atunci mă trezeam toată o apă şi tremuram de groază!"

Niciun comentariu: